Pakiety SEM

[spacer height=”20px”]

Marketing internetowy współcześnie stał się nieodzownym narzędziem wykorzystywanym przez małe średnie oraz te największe przedsiębiorstwa. Nieobce są nam pojęcia SEM, SEO, pozycjonowanie czy Adwords. Prawie każdy kto prowadzi działalność gospodarczą zdaje sobie sprawę jak ważna dla osiągnięcia sukcesu na rynku jest widoczność w Internecie. Coraz częściej strategia promocji w Internecie jest jednym z głównych, jeżeli nie jedynym filarem reklamy biznesu.

Z naszego doświadczenia wiemy jednak, że czasami zdarza się nam mylić te pojęcia i działania które się pod nimi ukrywają. W związku z tym zdecydowaliśmy się przedstawić kompleksowe informacje na temat SEM i działań z nim związanych.

Pakiety SEM

SEM (ang. Search Engine Marketing) – są to działania promocyjne prowadzone w Internecie z wykorzystaniem kampanii linków sponsorowanych, pozycjonowania strony oraz optymalizacji

Najprościej przedstawi to równanie:

SEM = SEO + PPC

gdzie:

SEO (ang. Search Engine Optimization) oznacza pozycjonowanie strony, natomiast
PPC (ang. Pay Per Click) to płatne kliknięcia w link do strony (kampania linków sponsorowanych).

Główne zalety SEM: 

[spacer height=”20px”]

Reklama przyjazna dla użytkownika

Reklama wyświetla się tylko internautom szukającym określonych produktów/usług. Ta forma reklamy nie jest również agresywna dla potencjalnego klienta.

[spacer height=”20px”]

Możliwość kierowania reklamy na konkretnych odbiorców

Dzięki zastosowaniu słów kluczowych, reklama trafia do blisko określonego grona użytkowników, szukających danego produktu/usługi w danym czasie.

[spacer height=”20px”]

Możliwość mierzenia efektów reklamy

Reklama internetowa dostarcza na bieżąco statystyki na podstawie których możemy planować, modyfikować obraną strategię, aby realizować ustalony cel.

[spacer height=”20px”]

Ekonomiczność

Stosunkowo niski koszt poniesionych kosztów w stosunku do tradycyjnych metod reklamy (prasa, tv, radio)

[spacer height=”20px”]

Korzyści

W zależności od wybranej metody reklamy internetowej działania SEM mogą przynosić bardzo szybkie korzyści lub też długofalowe korzyści po dłuższym terminie.

Co warto wiedzieć o SEM?

Aby rozpocząć realizacje kampanii SEM wpierw musimy zadbać o prawidłowe wykonanie audytu strony i jej optymalizacji pod katem zawartości, nawigacji oraz responsywność.

Następnie wnikliwie analizujemy profil klienta jego oczekiwania oraz cel biznesowy jaki chciałby osiągnąć. Następnie ustalamy strategię kampanii SEM.

Po uruchomieniu działań SEM śledzimy statystyki, raporty, na których bazie modyfikujemy strategie celem osiągnięcia celu.

Pakiety SEM

Nasza Agencja Reklamowa to skład ludzi gotowych do wypromowania Twojej firmy w sieci. Współpracujemy zarówno z dużymi oraz małymi przedsiębiorstwami z rozmaitych branży, oferując szeroka gamę opcji reklamy internetowej.

Pakiet SEM oferowany przez  nas to następujące formy promocji dostępne dla Twojej Firmy:

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie szerokie i lokalne

Pozycjonowanie Long Tail – na długi ogon

Audyt SEO

To skuteczny sposób na udoskonalenie Twojej strony internetowej oraz wyeliminowanie istniejących błędów

Optymalizacja witryny

Działania mające na celu poprawienie jakości strony pod katem jej zawartości, nawigacji oraz SEO.

Kampanie AdWords

Sieć wyszukiwania Google

Sieć Reklamowa

Kampanie PLA

Wyświetlanie Twojej reklamy wraz ze zdjęciem produktu, jego ceną oraz nazwą sklepu

Remarketing

Remarketing to działania mające na celu wyświetlanie reklam użytkownikom, którzy już wcześniej odwiedzili Twoja witrynę

Od czego zależy cena za marketing internetowy?

1.  Konkurencja w danej branży – to jeden z najważniejszych czynników mających wpływ na cenę jaką agencja SEM/SEO będzie chciała ci zaproponować. Jest to ściśle związane z czasem oraz nakładam środków jaki będzie takiej kampanii poświęcony, aby osiągnąć wyznaczony cel.

2.  Zakres wykonywanych działań w ramach całego projektu – każda firma ma inne potrzeby, inną specyfikę oraz klientów. W związku z czym cena jest uzależniona od indywidualnie zaplanowanej strategii marketingowej.

3. Strona internetowa Klienta – a dokładnie jej jakość. Aby przystąpić do działań SEM podstawą jest optymalna dla Google strona www, jej kontent, funkcjonalność oraz dostosowanie do urządzeń mobilnych.

Warto pamiętać, iż pomimo opisywanych zalet i korzyści wynikających z działań marketingu internetowego każdą kampanię trzeba bardzo dokładnie przemyśleć i zaplanować. Nie spiesz się, nieumiejętnie ustawione kampanie lub powierzenie prowadzenia kampanii nieuczciwym, nie posiadającym udowodnionego doświadczenia osobom/podmiotom, może narazić Twoja firmę na straty.

Jak do nas dotrzeć?

Nasze biuro znajduje się w Leżajsku przy ulicy Rzeszowska 28, do którego serdecznie zapraszamy.

Godziny otwarcia:

Poniedziałek – Piątek   9:00 – 17:00

Sobota – nieczynne
Niedziela – nieczynne

Pozycjonowanie Nisko strategia

[:]