Pozycjonowanie Niemcy
Pozycjonowanie Niemcy czyli SEO na rynku niemieckim – dla kogo będzie to dobre rozwiązanie?
Pozycjonowanie stron w Niemczech to bardzo dobre rozwiązanie dla przedsiębiorstw, które chcą zaistnieć na niemieckim rynku. Polecane jest głównie dla firm i sklepów, które zamierzają zwiększyć sprzedaż i pozyskać klientów z Niemiec. Obserwujemy sytuacje gdzie polskiej firmy coraz śmielej decydują się na sprzedaż swoich produktów lub usług w Niemczech.
Z jakich powodów?
Rynek niemiecki gwarantuje wyższe ceny za towary i usługi w porównaniu do krajowego rynku. Również, klienci z rynku zachodniego cenią sobie polskie produkty i chętnie je kupują.
Pozycjonowanie w Google.de to najlepsze rozwiązanie dla przedsiębiorstw działających w następujących branżach:
Rynek niemiecki otwiera szerokie możliwości zagranicznym przedsiębiorcom. Liczący ok. 80 milionów osób. jest dwukrotnie większym rynkiem zbytu niż rynek krajowy. Coraz więcej firm, w tym także z Polski planuje promować swoje produkty czy usługi właśnie na rynku niemieckim. Pozycjonowanie w niemieckich wyszukiwarkach może być sposobem skuteczną promocję, wzrost zysku i na pozyskanie nowych klientów.
Społeczeństwo niemieckie jest silnie zinformatyzowane. Ponad 88% Niemców korzysta z Internetu. Najpopularniejszą wyszukiwarką jest Google.de, za pomocą której wpisywane jest ponad 93% wyszukiwań. Pozostałe wyszukiwarki to Bingo – niewiele ponad 3%, zaś udział Yahoo jest znikomy tylko 1%.
Pozycjonowanie Stron w Niemczech – korzyści
Pozycjonowanie jest procesem długofalowym, dlatego też korzyści z pozycjonowania mogą pojawić się dopiero po kilku miesiącach. Jednak długofalowe efekty i stopniowe zwiększanie pozycji w wyszukiwarce daje o wiele bardziej wymierne korzyści dla Twojej firmy, do których zaliczyć można:
pozyskanie nowych klientów z Niemiec,
powiększenie rynku zbytu o rynek zachodni,
rozpoznawalność polskiej marki w Niemczech,
zwiększenie sprzedaży, a tym samym zwiększenie zysku.