Pozycjonowanie Szerokie

/Pozycjonowanie Szerokie
Pozycjonowanie Szerokie 2018-01-04T01:25:39+00:00

Pozycjonowanie Szerokie

Co to jest pozycjonowanie szerokie?

Nowoczesna i wydajna metoda pozycjonowania polegająca na znacznym zwiększeniu zakresu pozycjonowanych fraz i słów kluczowych. Przy pozycjonowaniu szerokim nie skupia się na poprawianiu wyników wyszukiwania pojedynczych fraz. Dlatego słowa posiadające sporą konkurencję mogą nie znaleźć się na pierwszych stronach wyników. Za to do czołówki trafiają frazy niedoceniane lub tylko potencjalnie trudne. Dzięki temu sumaryczny efekt w postaci skierowanego ruchu użytkowników na stronę zazwyczaj wielokrotnie przewyższa tradycyjne pozycjonowanie. Wg Web Search Factory

Z uwagi na fakt, iż coraz więcej z nas decyduje się na zakupy w sieci oraz liczba witryn internetowych ciągle wzrasta rodzaje pozycjonowanie produktów musza być elastyczne, indywidualnie dopasowane a co najważniejsze skuteczne.

W odróżnieniu od pozycjonowania na ogólne frazy kluczowe pozycjonowanie Long Tail to pozycjonowanie na bardziej skomplikowane frazy kluczowe.

Przykład: „Czarne spodnie damskie cygaretki”

Jeśli posiadamy szeroki asortyment mamy dużo większe szanse, iż trafia do nas klienci nie poprzez wyszukiwanie „czarne spodnie” lecz „Czarne spodnie damskie cygaretki”.

W takich sytuacjach dobrym rozwiązaniem będzie dobrze więc, obok głównej frazy, zawrzeć słowa opisujące produkt.

Jakie korzyści daje pozycjonowanie Long Tail?

Poprzez dokładny opis szukanego produktu generujemy wysoki pod względem jakości ruch na stronie. Klient, który odwiedzi naszą stronę jest zdecydowany, wie czego potrzebuje, precyzyjnie określił to czego szuka.

  • Zapewnia szybkie efekty

  • Frazy skomplikowane, złożone generują większą sprzedaż oraz konwersję

  • Utrzymuje stabilną wysoką pozycję strony w wyszukiwarce

  • Ma dodatni wpływ na pozycjonowane odrębne frazy ogólne – podniesienie w rankingach

* - pola wymagane

Nie zapomnij!

Pozycjonowanie szerokie to jednak nie wszystko. Gdy w efekcie klient zostanie przekierowany na naszą stronę musimy go zatrzymać. Tutaj do głosu dochodzą wszystkie parametry jakie musi spełniać dobrze zaprojektowana strona internetowa.

Aby pozycjonowanie szerokie miało sens i było w pełni efektywne upewnij się, że:
  • Szybkość załadowania się strony – maksymalnie do 3 sekund

  • Responsywność – dostosowanie się strony internetowej do urządzeń mobilnych (tablet, smartfon)

  • Przejrzystość, klarowność,

  • Funkcjonalna nawigacja strony.