Reklama Sklepu Internetowego

Strona główna » Reklama Sklepu Internetowego
Reklama Sklepu Internetowego 2018-05-02T15:55:52+00:00
[:pl]

Reklama sklepu Internetowego

Kiedy Twój sklep internetowy został już uruchomiony, wszystkie towary znajdują się już na wirtualnych półkach, system płatniczy i wysyłkowy działa bez zarzutu, czy myślisz że najważniejsze i najtrudniejsze już masz za sobą?

Niestety to błąd. Teraz musisz zatroszczyć się o promocje swojego biznesu.

E-commerce to potężne narzędzie, jednak co zrobić i jak to zrobić to już ciężka, jednakże bardzo fascynująca i satysfakcjonujaca praca.

Co warto wiedzieć o sektorze E-commerce w Polsce?

Reklama Sklepu Internetowego

Rok 2017 w branży handlu internetowego był imponujący. Wg raportu Gemiusa 54% obywateli Polski zrobiło zakupy w sieci.
Biorąc pod uwagę, iż tylko 79% Polaków korzysta z Internetu jest to naprawdę duża część. Zmieniamy również opinię na temat bezpieczeństwa zakupów online, 62% internautów, którzy wypowiadają się pozytywnie na ten temat w roku 2017 to o 5% więcej niż w roku poprzednim.

Dlaczego coraz chętniej robimy zakupy w Internecie? Otóż:

44% użytkowników twierdzi, iż jest to po prostu wygodne

41% internautów uważa proces e-zakupów za nieskomplikowany

39% chwali sobie szybkość robienia zakupów online

33% użytkowników uważa, iż zakupy w internecie są tańsze

[spacer height=”20px”]

Wartość tego rynku w Polsce na podstawie różnych źródeł określana jest na 36-40 mld złotych z tendencją wzrostową. Obecnie Polska zajmuje wysokie piąte miejsce pod względem wielkości rynku e-commerce w Unii Europejskiej. Wykorzystaj ten potencjał.

Pamiętaj:

Twoje produkty/usługi będą się sprzedawały tylko wtedy, kiedy pozyskasz klientów, nie okazjonalnych, lecz takich którzy będą systematycznie korzystać z Twojej oferty. Dlatego warto jeszcze przed rozpoczęciem promocji swojego sklepu internetowego zastanawiać się nad rodzajem klientów, do których będziesz kierować swoje produkty (demografia, zainteresowania) oraz środki finansowe jakie zamierzasz przeznaczyć na marketing.

Jakie narzędzia warto wykorzystać w ramach promocji e-sklepu?

[spacer height=”20px”]

Optymalizacja sklepu

Sklep internetowy powinien być dobrze zoptymalizowany, aby pojawiał się w wynikach wyszukiwarki Google. Zwróć uwagę na kluczowe słowa, które najlepiej będą odzwierciedlały twój biznes (jego produkty/usługi). Zadbaj o dobre treści oraz prawidłowe i wartościowe dla klienta opisy każdego z produktów/usług.

[spacer height=”20px”]

Pozycjonowanie

działania SEO, mające na celu poprawę widoczności Twojego sklepu w sieci, a dokładnie w wynikach wyszukiwarki Google ( to z niej pochodzi większość ruchu polskich sklepów online) definiujące (lub powiązane) frazy kluczowe oraz prowadzące do tego aby witryna osiągnęła pozycje w tzw. TOP10 lub na pierwszej stronie wyszukiwania.

[spacer height=”20px”]

Kampanie Adwords

 To jedna z najskuteczniejszych form reklamy w Google. Odpowiednio skonfigurowana kampania reklamowa trafia do użytkowników, którzy w danym czasie poszukują produktów i usług. Główna zaleta – pełna kontrola nad budżetem.  Polecamy w szczególności śledzenie  statystyk kampanii i na ich podstawie modyfikować kampanie lub planować kolejne działania.

[spacer height=”20px”]

Social Media

Profesjonalne konto w Social Media ma za zadanie zbudowanie świadomości marki i zdobycia zaufania klientów. To nie jest miejsce do ” czystej sprzedaży”.Dzięki obecności na portalach tj. Facebook, Linkedl czy Twitter masz możliwość szybkiego dotarcia z nowymi informacjami do klientów. Ta forma promocji to również okazja do interakcji z nimi. Pamiętaj, aby założyć konto typu „firma, organizacja lub instytucja” lub „marka lub produkt”. 

[spacer height=”20px”]

Remarketing

Dzięki tj opcji możesz wyświetlać reklamy twoich produktów/usług użytkownikom, którzy już wcześniej odwiedzili Twój sklep lub użyły Twojej aplikacji mobilnej. Kiedy użytkownik odwiedza Twoją stronę lecz wychodzi z niej nie dokonując zakupów –  rezygnuj z niego, zrób wszystko aby go odzyskać.

[spacer height=”20px”]

Email marketing

Aby umiejętnie wykorzystać to narzędzie promocji podstawą będzie zbudowanie odpowiedniej bazy danych oraz sformułowanie treści. Krótko, interesująco i zachęcająco do podjęcia działania, tu wizyty w Twoim sklepie. Pamiętaj nikt nie lubi być zasypywany niepotrzebnymi wiadomościami.

[spacer height=”20px”]

Reklama Produktowa  – PLA 

Dzięki tej opcji promocji produkty z naszego sklepu możemy pokazywać również w wyszukiwarce Google razem ze zdjęciami, cena oraz nazwą sklepu internetowego, z którego pochodzą. Ma to ogromny wpływ na efektywność sprzedaży.  

[spacer height=”20px”]

Reklama w You Tube 

Reklama w You Tube – dzięki reklamom na YouTube masz możliwość dotrzeć do potencjalnych klientów, w momencie, gdy filmy w YouTube lub ich szukają i płacić tylko wtedy, gdy wykażą zainteresowanie. Dzięki różnym rodzajom reklamy dopasujesz reklamę, która będzie odpowiednia dla twoich potrzeb.

.  

O czym jeszcze warto pamiętać?

Czy reklama będzie skuteczna, czy przyciągnie do naszego sklepu odpowiednich klientów w dużej mierze zależy od wybranej przez nas metody promocji, nakładów finansowych, jakości naszego serwisu oraz od tego w jaki sposób postrzegają nas potencjalni klienci.

Na sukces wpływa również nasza aktywność oraz podejdzie do klienta. Decydując się na obecność w Internecie musimy zdawać sobie sprawę jak ważna jest reakcja i jej czas. Mowa tutaj o zapytaniach ofertowych, składanych zapytaniach ogólnych a także odpowiedzi na różnego rodzaju komentarze czy nawet reklamacje. Przy tak dużej konkurencji w każdej branży nie możemy lekceważyć wyżej wymienionych aspektów.

Jeżeli postanowiłeś i zamyślasz promować swój sklep internetowy zapraszamy Cię do nas. Do zaoferowania mamy szeroką usługę e-marketingu. Nasza oferta to w szczególności solidność, kompleksowość i profesjonalizm. Nie powierzaj swojej firmy niedoświadczonym agencjom, nie narażaj się na straty. Postaw na specjalistów, oczekuj gwarancji również strategii planowanych działań.

Jak do nas dotrzeć?

Nasze biuro znajduje się w Leżajsku przy ulicy Rzeszowska 28, do którego serdecznie zapraszamy.

Godziny otwarcia:

Poniedziałek – Piątek   9:00 – 17:00

Sobota – nieczynne
Niedziela – nieczynne

Pozycjonowanie Nisko strategia
[:en]Nasza oferta co możemy klientowi zaporponować Pozycjonowanie, AdWords(opis możliwości sieci wyszukiwania, PLA, YT), E-mail marketing, kampanie Facebookowe[:]