Google Analytics – podpięcie i konfiguracja statystyk pod strony, które pozwalają sprawdzać co dzieje się w sklepie internetowym, weryfikować założone cele i kontrolować kanały sprzedażowe.
Korzystanie z analityki internetowej to podstawa przy prowadzeniu sklepu czy strony www. Dzięki Google Analytics możesz uzyskać mnóstwo informacji, które wykorzystasz w rozwoju Twojej Firmy!
Dlaczego warto znać statystyki?
Google Analytics to jedno z podstawowych narzędzi, które w prosty i spójny sposób przedstawia informacje o tym, co dzieje się w sklepie internetowym. Jego poprawna konfiguracja pozwala na pomiar efektów podjętych działań marketingowych i sprzedażowych.
Chcesz wiedzieć kto odwiedza Twoją stronę? Kim są Twoi potencjalni klienci? Czy przyciągnęła ich dzisiejsza promocja? Z jakich są krajów, województw, miast? Które ze stron ich zainteresowały?
Dzięki analityce internetowej sprawdzisz zaangażowanie użytkowników w Twojej witrynie, upewnisz się, jakie mają potrzeby i dopasujesz pod nich swoją stronę czy sklep aby w efekcie zwiększyć sprzedaż. Zebrane dane umożliwią wyciągnięcie wniosków, a dzięki Analytics ułatwisz sobie pracę, oszczędzisz wiele czasu i pieniędzy.
Google Analytics – poprawne, rzetelne i dobre jakościowo dane są podstawą analiz, które przynoszą realne zyski!
Dzięki Analytics masz możliwość:
- Generowania około 80 rodzajów raportów, dotyczących ruchu internetowego, wskaźników konwersji, zwrotu z inwestycji itp.
- Tworzenia segmentów użytkowników według zachowania w serwisie lub źródła ruchu.
- Eksportowania raportów w różnych formatach.
- Integracji z Google AdWords i aplikacjami e-commerce.
- Zbierania danych z nieograniczonej liczby stron internetowych jednocześnie.
- Tworzenia raportów zapewniających Tobie i innym dokładnie te informacje, których potrzebujecie.
- Grupowania razem wszystkich potrzebnych informacji.
- Udostępniania raportów współpracownikom dla szybkiego podejmowania decyzji.
Przeprowadź:
- Analizę źródeł ruchu – dzięki której, zdefiniujesz źródła najbardziej wartościowe, które należy dalej rozwijać oraz te bezwartościowe, którymi nie warto się zajmować.
- Analizę demograficzną klientów – która pozwoli poznać m.in. ich płeć, wiek, zainteresowania.
- Analizę kwestii technicznych – z której dowiesz się np. ilu użytkowników korzysta z Twojego serwisu z urządzeń mobilnych – dzięki temu będziesz w stanie zdecydować, czy inwestować w rozwiązania mobilne dla swojego serwisu.
- Analizę zawartości serwisu – dzięki której, sprawdzisz, które podstrony czy teksty cieszą się większym zainteresowaniem odwiedzających i które warto dalej rozwijać.