Audyt SEO

Strona główna » SEO » Audyt SEO
Audyt SEO 2018-05-02T15:56:04+00:00

Audyt Strony WWW – to skuteczny sposób na ulepszenie Twojej strony internetowej,
dzięki któremu żaden klient nie przejdzie koło Ciebie obojętnie.

Ogromna liczba stron www w sieci sprawia, że aby zaistnieć musisz zaprezentować swoim klientom coś wyjątkowego. Jeżeli Twoja strona jest dobra, a pomimo tego nie przynosi Ci oczekiwanych korzyści – sprawdź nasza ofertę i wyróżnij się spośród milionów właścicieli stron internetowych.

Co to jest audyt strony www?

Masz stronę którą odwiedza niewiele osób?
Klienci nie piszą ani nie dzwonią by zapytać o Twoją ofertę?
Zauważyłeś nagły spadek ruchu na stronie?

To sygnał, że należy ją dostosować do najnowszych standardów!

Nie zastanawiaj się dłużej, co musisz zrobić by zainteresować klientów – często wystarczy dokonać niewielkich korekt – zleć nam audyt strony www, po którym otrzymasz dokładny wykaz słabych i mocnych stron twojego serwisu, wraz z informacjami co trzeba poprawić, aby wyeliminować znajdujące się na stronie błędy, przez które nie spełnia ona swojego zadania.

audyt strony www

Audyt Strony Internetowej – sprawdź wydajności i użyteczność swojej witryny!

Na czym polega audyt strony internetowej?

Podczas audytu przeprowadzamy dogłębna analizę, aby odnaleźć wszystkie błędy, które dana strona w sobie zawiera. Dzięki audytowi możemy określić strategię firmy oraz dokonać wszelkich koniecznych zmian w celu ulepszenia witryny. Sprawdzamy czy jest ona przyjazna dla użytkowników oraz jak jest postrzegana przez roboty.

Jak działamy:

Czas i koszt realizacji zlecenia uzależniony jest od wielu czynników dlatego każde zlecenie wyceniamy indywidualnie. W efekcie przeprowadzonego audytu otrzymasz od nas szczegółowy raport z opisem poszczególnych błędów i propozycjami zmian. Dla twojej wygody oferujemy również wprowadzenie w/w zmian przez naszą firmę.

W zależności od tego jaka strona poddawana jest audytowi, sprawdzamy różne elementy. Przeprowadzamy m.in.:

  • Analizę użyteczności – która obrazuje czy potencjalni klienci mogą w łatwy sposób odnaleźć potrzebne informacje czy produkty.
  • Analizę szaty graficznej – czyli sprawdzenie układu strony, nawigacji, czytelności, doboru kolorów, oraz innych elementów.
  • Analizę techniczną – której celem jest sprawdzenie strony odnośnie zgodności z normami i standardami tworzenia stron www jak np. responsywność, czytelność, przejrzystość.
  • Analizę merytoryczną – podczas której weryfikujemy i oceniamy zamieszczone informacje.
  • Analizę SEO – przeprowadzaną pod kątem pozycjonowania strony w wyszukiwarkach internetowych.