Google Analytics

Strona główna » Kampanie Adwords » Google Analytics
Google Analytics2018-05-02T15:56:04+00:00

 Google Analytics – podpięcie i konfiguracja statystyk pod strony, które pozwalają sprawdzać co dzieje się w sklepie internetowym, weryfikować założone cele i kontrolować kanały sprzedażowe.

Korzystanie z analityki internetowej to podstawa przy prowadzeniu sklepu czy strony www. Dzięki Google Analytics możesz uzyskać mnóstwo informacji, które wykorzystasz w rozwoju Twojej Firmy!

Dlaczego warto znać statystyki?

Google Analytics to jedno z podstawowych narzędzi, które w prosty i spójny sposób przedstawia informacje o tym, co dzieje się w sklepie internetowym. Jego poprawna konfiguracja pozwala na pomiar efektów podjętych działań marketingowych i sprzedażowych.

Chcesz wiedzieć kto odwiedza Twoją stronę? Kim są Twoi potencjalni klienci? Czy przyciągnęła ich dzisiejsza promocja? Z jakich są krajów, województw, miast? Które ze stron ich zainteresowały?

Dzięki analityce internetowej sprawdzisz zaangażowanie użytkowników w Twojej witrynie, upewnisz się, jakie mają potrzeby i dopasujesz pod nich swoją stronę czy sklep aby w efekcie zwiększyć sprzedaż. Zebrane dane umożliwią wyciągnięcie wniosków, a dzięki Analytics ułatwisz sobie pracę, oszczędzisz wiele czasu i pieniędzy.

Google Analytics

Google Analytics – poprawne, rzetelne i dobre jakościowo dane są podstawą analiz, które przynoszą realne zyski!

Dzięki Analytics masz możliwość:

  • Generowania około 80 rodzajów raportów, dotyczących ruchu internetowego, wskaźników konwersji, zwrotu z inwestycji itp.
  • Tworzenia segmentów użytkowników według zachowania w serwisie lub źródła ruchu.
  • Eksportowania raportów w różnych formatach.
  • Integracji z Google AdWords i aplikacjami e-commerce.
  • Zbierania danych z nieograniczonej liczby stron internetowych jednocześnie.
  • Tworzenia raportów zapewniających Tobie i innym dokładnie te informacje, których potrzebujecie.
  • Grupowania razem wszystkich potrzebnych informacji.
  • Udostępniania raportów współpracownikom dla szybkiego podejmowania decyzji.

Przeprowadź:

  • Analizę źródeł ruchu – dzięki której, zdefiniujesz źródła najbardziej wartościowe, które należy dalej rozwijać oraz te bezwartościowe, którymi nie warto się zajmować.
  • Analizę demograficzną klientów – która pozwoli poznać m.in. ich płeć, wiek, zainteresowania.
  • Analizę kwestii technicznych – z której dowiesz się np. ilu użytkowników korzysta z Twojego serwisu z urządzeń mobilnych – dzięki temu będziesz w stanie zdecydować, czy inwestować w rozwiązania mobilne dla swojego serwisu.
  • Analizę zawartości serwisu – dzięki której, sprawdzisz, które podstrony czy teksty cieszą się większym zainteresowaniem odwiedzających i które warto dalej rozwijać.