Kampania Produktowa AdWords

Strona główna » Kampanie Adwords » Kampania Produktowa AdWords
Kampania Produktowa AdWords 2018-01-09T00:18:16+00:00

Kampania Produktowa AdWords

Za pomocą kampanii produktowych, każdy sprzedawca może znacznie ułatwić sobie prowadzenie sprzedaży w sieci. Jeśli i ty zajmujesz się sprzedażą, skorzystaj z możliwości jakie niosą ze sobą reklamy produktowe i wypromuj swoja ofertę, zwiększając ruch w witrynie czy w sklepie, dzięki czemu znajdziesz zdecydowanych na kupno klientów.

Zacznij od…

Aby utworzyć kampanię reklamową potrzebne Ci będzie w pierwszej kolejności konto w Google Merchant Center. Na utworzone konto możesz przesyłać dane o produktach, które chcesz wypromować. Następnie przy pomocy konta AdWords, będzie można rozpocząć wyświetlanie użytkownikom zdjęć produktu wraz z nazwą, oraz ceną i informacjami takimi jak np.: nazwa sklepu i cena. Tak przygotowana reklama jest bardziej skuteczna niż reklama tekstowa, gdyż pozwala jeszcze przed kliknięciem zobaczyć jak dany produkt wygląda. Dzięki temu tylko konkretni, zdecydowani klienci trafią po kliknięciu prosto do Twojego sklepu.

Kampania produktowa AdWords – zalety:

  • Zwiększenie ruchu – w przypadku reklam produktowych wiele firm uzyskuje dużo wyższe współczynniki kliknięć, niż w przypadku zwykłych reklam tekstowych.
  • Zdobycie bardziej zdecydowanych na kupno klientów – umieszczone w reklamie informacje pomagają kupującym w podjęciu decyzji, ponieważ już w momencie wyświetlania mają oni sporo informacji o oferowanym produkcie.
  • Łatwość zarządzania kampanią – reklamy pojawiają się w powiązanych tematycznie wynikach wyszukiwania a Ty możesz w łatwy sposób określać stawki za kliknięcia i tworzyć grupy produktowe.
  • Szeroki zasięg – użytkownik może zobaczyć jednocześnie kilka Twoich reklam produktowych, także wraz z reklamami tekstowymi, co zwiększa widoczność oferty.
  • Przejrzysty system kontroli i raportów – dzięki prostej obsłudze możesz sprawdzać skuteczność kampanii, informacje o konkurencji czy skorzystać z symulatora stawek.
  • Niskie koszty – reklama produktowa, podobnie jak inne formy reklamy w AdWords posiada płatność za kliknięcie (CPC), które przenosi klienta na stronę sklepu. Możesz sam określić jak wysokie stawki za kliknięcia jesteś w stanie zapłacić, dzięki czemu masz stałą kontrolę nad budżetem.
Kampania produktowa AdWords - przykład

Miejsca wyświetlania Twoich reklam

Kampania produktowa AdWords pozwoli Ci wyświetlać swoje produkty w wyszukiwarce Google, obok wyników wyszukiwania (i niezależnie od reklam tekstowych), w Zakupach Google, oraz w witrynach partnerów sieci wyszukiwania Google (np.: You Tube).