Kampanie SEM

Stwórz najbardziej efektywny kanał marketingowy
wykorzystując kampanie SEM!

Kampanie SEM oferują większy zakres i tym samym większe możliwości osiągania wyznaczonych celów, ponieważ są bardziej kompleksowe niż samo pozycjonowanie (SEO). Jeśli umiejętnie wykorzystamy kampanie zarówno w wynikach organicznych jak i płatnych, dotrzemy do jeszcze szerszej grupy potencjalnych klientów, którzy w Internecie poszukują interesujących ich produktów i usług.

Bardzo duża część użytkowników korzystających z wyszukiwarki Google „nie lubi” płatnych reklam pojawiających się przy wynikach wyszukiwania i z zasady je omija. Pozostali nie przywiązują, aż tak dużej uwagi do rodzaju wyniku i klikają na równi płatne z organicznymi. Dzięki kampanii SEM będziesz docierał ze swoją ofertą do obu tych grup odbiorców jednocześnie, zwiększając do maksimum swoje szanse na pozyskanie nowych klientów.

Czym są Kampanie SEM?

Kampanie SEM (ang. Search Engine Marketing) to inaczej marketing w wyszukiwarkach internetowych, który obejmuje reklamę w organicznych wynikach wyszukiwania jak również w płatnych.

Najogólniej mówiąc kampanie SEM to połączenie dobrze znanego pozycjonowania (SEO) i płatnych kampanii Pay per Click (PPC) prowadzonych w AdWords.

SEM = SEO + PPC = SUKCES

W ramach prowadzonej kampanii SEM:

Przeprowadzimy audyt – który określi nam jakość domeny z którą będziemy pracować w ramach kampanii.

Zbadamy Twoje potrzeby – by dowiedzieć się w jakim kierunku będziemy prowadzić nasze działania.

Sprawdzimy trendy – określając najlepsze słowa kluczowe, które wykorzystamy w dalszej pracy.

Określimy słabe punkty – jakie znajdują się na ścieżce zakupu, aby jak najbardziej ułatwić klientom dokonywanie zakupów czy kontakt z Twoją firmą.

Zoptymalizujemy – Twoją witrynę pod kątem wcześniejszych ustaleń i przyszłych działań, co przyspieszy osiągnięcie wyznaczonych celów.

Położymy rękę na pulsie – na bieżąco sprawdzając postępy i analizując osiągane wyniki, które Tobie przyniosą zysk.

Z czego składa się dobra kampania SEM:

Kampanie SEM tworzymy na podstawie Twoich potrzeb – jeśli np: prowadzisz sklep internetowy – zaproponujemy Ci kampanię produktową, którą wesprzemy tradycyjnym SEO reklamującym sklep i markę. W realizacji kampanii podstawą jest dla nas odpowiednia optymalizacja każdej witryny, przystosowanie treści i grafik oraz inne liczne zabiegi jakie musimy wykonać by Twoja firma mogła szybko odnotowywać zyski z inwestycji!

Dowiedz się więcej:

SEO | Long Tail | AdWords | Kampanie Produktowe

Kampanie SEM i ich najważniejsze zalety:

1. Efektywność

– jeśli zestawimy ze sobą uzyskane efekty i poniesione koszty okaże się, że zależność między nimi będzie w tym przypadku dużo korzystniejsza niż w przypadku tradycyjnych działań marketingowych.

2. Pozytywny odbiór

rezultatami kampanii SEM są reklamy przyjazne dla użytkownika i jednocześnie nie są nachalne, dlatego ten format świetnie sprawdza się w każdym przypadku.

3. Celność

– wyniki naturalne oraz płatne linki pokazują się na podstawie konkretnych słów kluczowych i mogą wyświetlać się jednocześnie obok siebie. Dzięki temu prawdopodobieństwo, że użytkownik trafi do Twojej firmy jest dużo większe, niż w przypadku korzystania wyłącznie z jednego kanału marketingowego.

4. Szybkość

– dzięki SEM Twoja firma osiągnie korzyści w relatywnie krótkim okresie, jak i w dłuższym terminie. Połączenie płatnych kampanii, które pokazują się natychmiast po utworzeniu, ze stabilnymi, wypracowanymi wynikami SEO daje szybkie rezultaty.

    Indywidualna oferta

    Działania prowadzone w ramach kampanii SEM za każdym razem dopasowujemy pod konkretnego klienta i jego witrynę. Ceny naszych usług zależą przede wszystkim od tego z jaką stroną/sklepem mamy doi czynienia, jak duże będą zmiany konieczne do prawidłowego przeprowadzenia kampanii a także ilość czasu jaka trzeba będzie spędzić przy optymalizacji i prowadzeniu wszystkich działań.

    Skontaktuj się z nami (np. przy pomocy formularza kontaktowego, znajdującego się obok), jeśli chcesz poznać dokładny zakres i cenę kampanii SEM.