Marketing 360
Marketing 360 to kompleksowa usługa marketingu internetowego idealnie dopasowana do potrzeb i celów strategi biznesowej Twojej Firmy.
Nasza Agencja Reklamowa to zespół ludzi przygotowanych do wypromowania Twojej firmy w sieci. Współpracujemy zarówno z dużymi i małymi przedsiębiorstwami z przeróżnych branży, gwarantując im wysokie pozycje w wyszukiwarce oraz odpowiednie, dostosowane do potrzeb formy reklamy.
To perfekcyjne połączenie Narzędzi SEM: Kampanii SEO oraz PPC.
DZIAŁANIA SEM
Co zyskujesz poprzez Marketing 360?
Marketing 360 (Marketing 360 stopni) to kompleksowe podejście do działań marketingowych mających na celu wypromowanie marki.
Działania te charakteryzują się zintegrowaniem, wzajemnym uzupełnianiem się w celu komunikacji z użytkownikiem w różnych kanałach. W skrócie: zróżnicowanie działań na różnych płaszczyznach, aby osiągnąć jeden wyznaczony cel.
[spacer height=”20px”]
Kompleksowa strategia marketingowa
[spacer height=”20px”]
Różnorodne kanały pozyskania Klienta
[spacer height=”20px”]
Optymalny koszt pozyskania Klienta
[spacer height=”20px”]
Mierzalne efekty działań marketingowych
[spacer height=”20px”]
Dedykowanego konsultanta
Czy skuteczny Marketing 360 obejmie wszystkie metody reklamy?
Oczywiście, że nie. To jakie kanały wykorzystamy i z jakie metody zależą tylko i wyłącznie od naszego produktu, oraz odbiorcy, do którego kierujemy kampanie, jego zachowań, upodobań a także zwyczajów.
Profesjonalna kampania jest tak skonstruowana, iż wszystkie przekazy, informacje jakie dostarczamy klientowi wzajemnie się uzupełniają, stają się samodzielna reklama na swojej płaszczyźnie a całość ma tworzyć swoistego rodzaju synergię – tak charakterystyczna na marketingu 360.
Elementami kampanii marketingu 360 i jej strategii są przede wszystkim monitoring, śledzenie oraz analiza a także ciągły rozwój działań, które podejmujemy. Dzięki temu będziemy mogli celnie dopasować najefektywniejsze narzędzia do wybranej grupy naszych potencjalnych odbiorców.
Holistyczne podejście (Holizm (od gr. holos – całość) – pogląd (przeciwstawny redukcjonizmowi), według którego wszelkie zjawiska tworzą układy całościowe, podlegające swoistym prawidłowościom, których nie można wywnioskować na podstawie wiedzy o prawidłowościach rządzących ich składnikami – wg. Wikipedia). do metod reklamy i promocji marki to cecha charakterystyczna dla marketingu 360 stopni. Obejmuje ona pełny proces zakupu i co ważne produkty są obecne na wszystkich płaszczyznach styczności z marką.