Audyt Strony WWW – to skuteczny sposób na ulepszenie Twojej strony internetowej,
dzięki któremu żaden klient nie przejdzie koło Ciebie obojętnie.
Ogromna liczba stron www w sieci sprawia, że aby zaistnieć musisz zaprezentować swoim klientom coś wyjątkowego. Jeżeli Twoja strona jest dobra, a pomimo tego nie przynosi Ci oczekiwanych korzyści – sprawdź nasza ofertę i wyróżnij się spośród milionów właścicieli stron internetowych.
Co to jest audyt strony www?
Masz stronę którą odwiedza niewiele osób?
Klienci nie piszą ani nie dzwonią by zapytać o Twoją ofertę?
Zauważyłeś nagły spadek ruchu na stronie?
To sygnał, że należy ją dostosować do najnowszych standardów!
Nie zastanawiaj się dłużej, co musisz zrobić by zainteresować klientów – często wystarczy dokonać niewielkich korekt – zleć nam audyt strony www, po którym otrzymasz dokładny wykaz słabych i mocnych stron twojego serwisu, wraz z informacjami co trzeba poprawić, aby wyeliminować znajdujące się na stronie błędy, przez które nie spełnia ona swojego zadania.
Audyt Strony Internetowej – sprawdź wydajności i użyteczność swojej witryny!
Na czym polega audyt strony internetowej?
Podczas audytu przeprowadzamy dogłębna analizę, aby odnaleźć wszystkie błędy, które dana strona w sobie zawiera. Dzięki audytowi możemy określić strategię firmy oraz dokonać wszelkich koniecznych zmian w celu ulepszenia witryny. Sprawdzamy czy jest ona przyjazna dla użytkowników oraz jak jest postrzegana przez roboty.
Jak działamy:
Czas i koszt realizacji zlecenia uzależniony jest od wielu czynników dlatego każde zlecenie wyceniamy indywidualnie. W efekcie przeprowadzonego audytu otrzymasz od nas szczegółowy raport z opisem poszczególnych błędów i propozycjami zmian. Dla twojej wygody oferujemy również wprowadzenie w/w zmian przez naszą firmę.
W zależności od tego jaka strona poddawana jest audytowi, sprawdzamy różne elementy. Przeprowadzamy m.in.:
- Analizę użyteczności – która obrazuje czy potencjalni klienci mogą w łatwy sposób odnaleźć potrzebne informacje czy produkty.
- Analizę szaty graficznej – czyli sprawdzenie układu strony, nawigacji, czytelności, doboru kolorów, oraz innych elementów.
- Analizę techniczną – której celem jest sprawdzenie strony odnośnie zgodności z normami i standardami tworzenia stron www jak np. responsywność, czytelność, przejrzystość.
- Analizę merytoryczną – podczas której weryfikujemy i oceniamy zamieszczone informacje.
- Analizę SEO – przeprowadzaną pod kątem pozycjonowania strony w wyszukiwarkach internetowych.