Pozycjonowanie Stron Internetowych
Po dobrze zrobionej optymalizacji strony możemy przejść do kolejnego etapu jakim jest proces pozycjonowania. Pozycjonowanie to szereg różnorodnych zabiegów, które mają na celu osiągnięcie wysokiej pozycji strony w wyszukiwarkach oraz wzmocnienie pozycji firmy w Internecie.
Dlaczego pozycjonowanie jest takie ważne?
Po wpisaniu w wyszukiwarkę dowolnych haseł, użytkownik otrzymuje listę stron internetowych, które najlepiej pasują do danej frazy. Kolejność wyświetlania witryn w wynikach nie jest jednak przypadkowa. Często witryny osiągają wysokie pozycje właśnie dzięki procesowi pozycjonowania.
Strony internetowe możemy obecnie liczyć w milionach, jeśli nie w miliardach – a to wcale nie ułatwia nam dotarcia z naszą ofertą do klienta. Okazuje się że ponad 90% z nas przegląda tylko pierwszą stronę wyników wyszukiwania, tak zwane TOP10. Co jeśli nasza witryna znajduje się na kolejnych stronach? Niestety, jest ona wtedy zupełnie niewidoczna dla klientów.
Pozycjonowanie stron internetowych – jakie niesie korzyści?
Już teraz zadbaj o wysoką pozycję swojej strony w wyszukiwarkach!
Wystarczy, że wypełnisz formularz i podasz interesujące Cię słowa kluczowe, na które będziemy pozycjonować Twoją witrynę.
Jeśli nie wiesz jakie słowa kluczowe byłyby odpowiednie, my chętnie pomożemy Ci w doborze odpowiednich fraz i słów kluczowych dzięki czemu Twoja firma zacznie pozyskiwać nowych klientów.
Dlaczego warto z nami pracować?
Atrakcyjne modele cenowe
Bezpieczne metody pozycjonowania
Indywidualny konsultant
Wysoka skuteczność
Pełny dostęp online do wyników
Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania?
Zawartość i działanie strony
Szybkość ładowania strony
Optymalizacja kodu HTML
Dostępność dla urządzeń mobilnych
Ilość i jakość zamieszczanych treści
Występowanie słów kluczowych w tekście, nagłówkach i URL strony
Popularność strony
- Liczba i jakość stron zamieszczających odnośniki do naszej strony
- Liczba linków prowadzących do naszej strony
Obecność w social media
Treść i działanie strony
Pozycjonowanie jest mocno zależne od optymalizacji, dzięki której możliwe jest dostosowanie treści, jak i innych elementów strony internetowej, tak aby była ona jak najbardziej czytelna dla robotów wyszukiwarki. Im lepiej zoptymalizowana strona tym chętniej wyszukiwarki pozwalają stronie na pięcie się w górę rankingu.
Kluczowym elementem optymalizacji jest umiejętne użycie fraz kluczowych. Frazy kluczowe to nic innego jak wyrazy, które wpisywane są do wyszukiwarki Google w celu odnalezienia konkretnych informacji, usług lub produktów. Im bardziej popularne frazy kluczowe tym trudniej dostać się do TOP10 w wynikach wyszukiwania tych fraz. Dlatego ważne jest odpowiedni dobór tych fraz kluczowych i dobre użycie ich na stronie.
Należy jednak pamiętać, że używanie słów kluczowych wszędzie, gdzie się tylko da, nie jest dobrą praktyką. Treść, meta tagi, nagłówki itp. powinny być ułożone w sposób logiczny, zachowując sens zdań i poprawność gramatyczną. Strona powinna być czytelna nie tylko dla robotów wyszukiwarek ale także dla użytkownika. Tylko takie podejście sprawi, że strona będzie przyjemna w odbiorze, co pozytywnie odbije się na jej wyświetleniach i rankingu.
Popularność strony
Logicznym wydaje się, że im częściej odwiedzana jest strona, im bardziej jest ona popularna tym wyżej będzie ona znajdować się ona w rankingu wyszukiwania. Popularność dla robotów wyszukiwarek jest określana poprzez liczbę linków prowadzących z innych stron do naszej witryny. Liczbę tą zwiększa się poprzez tzn. link building, po polsku zwane linkowaniem.
Linkowanie, podobnie jak SEO, to cały proces działań mający na celu zmotywowanie internautów do udostępniania i cytowania danej witryny na innych stronach i portalach. Ważnym elementem link buildingu jest pozyskanie takich użytkowników, którzy interesują się tematyką prowadzonej strony i sami zaczną polecać stronę swoim znajomym. Takich użytkowników pozyskuje się poprzez umiejętne użycie następnego elementu pozycjonowania jakim jest content marketing.
Content marketing to nic innego jak tworzenie dobrej jakości treści (tekstu, obrazu, filmu) dla użytkowników i promocji tej treści w celu pozyskania większej ilości klientów. Treści powinny być publikowane regularnie i dobrej jakości aby zachęcić większe grono osób do zapoznania się z naszą stroną.