Pozycjonowanie Stron w Niemieckim Google

Niemcy to kraj liczący 80 milionów osób, który daje szerokie możliwości zagranicznym przedsiębiorcom. W związku z tym mamy świadomość, że coraz więcej firm, w tym także z Polski chce promować swoje usługi czy produkty właśnie na rynku niemieckim. Pozycjonowanie stron w niemieckim Google oraz innych wyszukiwarkach, może być sposobem na pozyskanie nowych klientów, wzrost sprzedaży oraz skuteczną reklamę.

Google – www.google.de – 93%
Yahoo – www.de.yahoo.com – 3%
Bing – www.bing.com/?cc=de – 1%

Niemcy to społeczeństwo silnie zinformatyzowane. Z Internetu korzysta aż 88% Niemców. Najczęściej korzystają z Google, w którym wpisywane jest ponad 93% wyszukiwań. Zapytanie w Bingu to niewiele ponad 3%, zaś udział Yahoo jest znikomy tylko 1%.

Najważniejsze działania przy pozycjonowaniu w Google.de

Pozycjonując stronę internetową w wyszukiwarce zagranicznej najwyższy priorytet odgrywają działania, które wykonywane są na stronach o niemieckiej geolokalizacji. Poniżej kilka głównych priorytetów do pozycjonowania strony w Niemczech:

  1. Treść na stronie pozycjonowanej w języku niemieckim,
  2. Zarejestrowanie domeny .de,
  3. Lokalizacja serwera z niemieckim numerem IP,
  4. Link building pochodzący z niemieckich stron,
  5. Odpowiednia optymalizacja i kod strony

Dla kogo pozycjonowanie w Niemczech?

Wejście firmy na rynek niemiecki sprawdza się najlepiej dla firm i sklepów, które chcą w dużej mierze zwiększyć sprzedaż i pozyskać klientów z Niemiec. Klienci z rynku zachodniego cenią sobie polskie produkty i chętnie je kupują.

Pozycjonowanie w Google.de jest bardzo dobrym rozwiązaniem dla firm z branż takich jak:

  • Budownictwo
  • Usługi transportowe, przeprowadzki
  • Usługi remontowe
  • Sklepy internetowe (obuwie, odzież, elektronika, zabawki, artykuły budowlane)

Jakie korzyści daje pozycjonowanie w Niemczech

Pozycjonowanie wymaga czasu i korzyści pozycjonowania widać dopiero po jakimś czasie, jednak długofalowe efekty i stopniowe zwiększanie pozycji w wyszukiwarce daje o wiele bardziej wymierne korzyści dla Twojej firmy.

Korzyści mogą być ogromnie, a mianowicie:

  • Poszerzenie rynku zbytu o rynek niemiecki
  • Pozyskanie nowych kontrahentów z Niemiec
  • Promocja polskiej marki w Niemczech i wiele innych.

Koszty związane z pozycjonowaniem w Niemczech.

Jeśli chodzi o ceny, pozycjonowanie stron w Niemieckim Google jest zróżnicowane i uzależnione od wielu różnych czynników. Koszt ustalany jest indywidualnie dla każdego klienta, ponieważ pod uwagę należy wziąć ilość wyszukiwań danej frazy, jej stopnia trudności i konkurencyjności. Oczywiście o wiele bardziej opłaca się pozycjonowanie słów kluczowych na rynek niemiecki. Warto zdobyć pozycje top 10 w niemieckiej wersji wyszukiwarki Google, ponieważ przyciągnie to potencjalnych klientów i osoby zainteresowane naszą usługą lub produktem.

Coraz większa liczba firm stawia na pozycjonowanie na rynku niemieckim, ponieważ jest to doskonały sposób na przyciągnięcie klientów z Niemiec, którzy chcą zainwestować w nasze produkty lub skorzystać z naszych usług. Rynek ten staje otworem przed zagranicznymi przedsiębiorcami, daje szerokie możliwości biznesu i rozwoju.

Krótko mówiąc…

Pozycjonowanie stron w Niemieckim Google jest procesem stopniowym oraz ciągłym. Należy pamiętać, że raz osiągnięte wysokie pozycje w Google.de nie pozostają na zawsze. Szybkość pozycjonowania zależy od takich czynników jak konkurencyjność fraz, strona internetowa – odpowiednio zoptymalizowana oraz budżet przeznaczony na kampanię. Odpowiednio przygotowana strategia pozwoli zaistnieć w niemieckiej wyszukiwarce oraz pozyskać nowych klientów.