W jaki sposób mierzyć skuteczność kampanii online?

W jaki sposób mierzyć skuteczność kampanii online? Internetowe kampanie reklamowe zawsze przygotowuje się w ściśle wyznaczonym celu. Dzięki nim możemy osiągnąć naprawdę dużo, dlatego ogromnie ważne jest to, aby sprecyzować kluczowy cel i z pomocą kampanii dążyć do jego osiągnięcia. Nieważne, czy chcesz: • podnieść [...]

2019-02-07T14:57:32+01:0011 maja, 2018|AdWords|0 komentarzy

Rynki niszowe – jak wykorzystać Google AdWords.

Rynki niszowe - jak wykorzystać Google AdWords. Rynek niszowy jest niezwykle korzystnym środowiskiem dla każdego właściciela firmy. Przede wszystkim, jego główną cechą jest brak konkurencji lub też nieliczne jej przypadki. Taka sytuacja dla każdego przedsiębiorcy powinna być niezwykle korzystna, jednak narzędzie - jakim jest Google [...]

2019-02-07T14:57:40+01:0024 kwietnia, 2018|AdWords|0 komentarzy

Pozycjonowanie czy AdWords

Pozycjonowanie czy AdWords? Każdy przedsiębiorca decydując się na promocje swojej firmy w Internecie zastanawia się, która forma reklamy będzie odpowiednia i przyniesie oczekiwane efekty? Od czego zacząć – czy od pozycjonowania (SEO) czy od kampanii Gogle Adwords? Często zdarza się, że ilość przeczytanych artykułów, poradników [...]

2019-02-07T14:59:05+01:001 grudnia, 2017|AdWords|0 komentarzy

Czym są kampanie PLA AdWords?

Reklama produktowa w Google, czyli kilka słów o Product Listing Ads - PLA AdWords Jeśli sprzedajesz w sieci i korzystasz z Google AdWords, to z pewnością w jakimś momencie natrafisz na określenie Product Listing Ads. Jest to nic innego jak tylko kampania produktowa PLA AdWords. [...]

2019-02-07T15:00:35+01:0027 grudnia, 2016|AdWords|0 komentarzy

Jak uzyskać Darmowy Kupon na reklamę w Google AdWords

Darmowy kupon promocyjny na 250zł od Google do wykorzystania na reklamę w AdWords. Wyjaśniamy o co chodzi i jak można uzyskać Google AdWords kupon. Jesteśmy Agencją Partnerską Google AdWords, i w ramach prowadzenia kampanii reklamowych, Naszym Klientom oferujemy bezpłatne kupony promocyjne do wykorzystania na [...]

2019-02-07T15:00:54+01:0022 grudnia, 2016|AdWords|2 komentarze

Remarketing Google AdWords

Remarketing Google AdWords Na pewno zauważyłeś, że niejednokrotnie podczas szukania konkretnego produktu, w sieci wyświetlają się reklamy z dokładnie tym samym produktem, który już wcześniej oglądałeś. Remarketing Google AdWords, znany też jako „retargeting”, to reklama, która można powiedzieć "podąża za użytkownikiem" i ma za zadanie [...]

2019-02-07T15:00:59+01:002 grudnia, 2016|AdWords|1 komentarz

Udostępnianie Konta AdWords

Udostępnianie konta AdWords Udostępnianie konta AdWords pozwoli Ci wraz z innymi pracownikami pracować na jednym koncie. Dzięki temu nie ma konieczności tworzenia osobnego konta dla każdego nowego współpracownika. Aby udostępnić je innemu użytkownikowi wystarczy kilka chwil. Poniżej w kilku krokach przedstawiamy w jaki sposób możesz [...]

2019-02-07T15:01:06+01:0024 listopada, 2016|AdWords|0 komentarzy

Jak nadać uprawnienia do Google Analytics

Jak nadać uprawnienia do Google Analytics. Instruktaż - krok po kroku: Google Analytics jest najczęściej wykorzystywaną platformą, która pozwala na śledzenie statystyk strony internetowej. Przygotowaliśmy krótką instrukcję, która pokazuje, w jaki sposób możesz nadać innym użytkownikom uprawnienia do konta Google Analytics.  Taka opcja jest bardzo [...]

2019-02-07T15:01:11+01:0024 listopada, 2016|AdWords, Pozycjonowanie SEO|2 komentarze
Go to Top