Udostępnianie konta AdWords

Udostępnianie konta AdWords pozwoli Ci wraz z innymi pracownikami pracować na jednym koncie. Dzięki temu nie ma konieczności tworzenia osobnego konta dla każdego nowego współpracownika. Aby udostępnić je innemu użytkownikowi wystarczy kilka chwil. Poniżej w kilku krokach przedstawiamy w jaki sposób możesz przyznać dostęp do swojego konta.

Udostępnianie konta AdWords w kilku krokach:

1. Zaloguj się na swoje konto AdWords.
2. W prawym górnym rogu wybierz ikonę koła zębatego, czyli USTAWIENIA, a następnie wybierz USTAWIENIA KONTA.

udostępnianie konta adwords 1

3. Z menu po lewej stronie wybierz DOSTĘP DO KONTA.
4. Aby przyznać innym osobom dostęp do konta AdWords, kliknij czerwony przycisk +UŻYTKOWNICY.

udostępnianie konta adwords 2

5. Uzupełnij adres e-mail osoby, której chcesz udostępnić swoje konto.
6. Wpisz nazwę nowego użytkownika (dzięki niej będzie wiadomo, kto wprowadza zmiany na danym koncie!).
7. Poniżej określ poziom dostępu do konta, jaki chcesz przyznać danej osobie.
8. Kliknij WYŚLIJ ZAPROSZENIE. Osoba, która otrzyma zaproszenie musi je potwierdzić, klikając w link zamieszczony w wiadomości e-mail.

udostępnianie konta adwords 3

Wybierz odpowiedni poziom dostępu do konta:

Na każdym przyznanym poziomie dostępu, użytkownik ma inne możliwości. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie musisz przyznawać pełnych uprawnień każdemu, a jedynie tylko tym osobom, które będą z nich korzystać. Wybór poziomu dostępu jest tak naprawdę kluczowy ponieważ udzielając go można nie tylko przyznawać uprawnienia dla danej osoby/firmy ale także je ograniczać.

W tabeli poniżej możesz sprawdzić jakie funkcje są przypisane dla każdego poziomu dostępu.

udostępnianie konta adwords 4

Dla ułatwienia przygotowaliśmy tabelę z podziałem na 8 rodzajów uprawnień/dostępów. Jak widać każdy dostęp ma przypisane konkretne funkcje zaczynając od tych podstawowych aż do dostępu administracyjnego, gdzie użytkownik ma nieograniczone możliwości i uprawnienia. Udostępnienie konta AdWords to także możliwość przyznania określonego dostępu osobom lub agencjom, które zajmują się prowadzeniem kampanii reklamowej Google. Jak pokazuje powyższy przykład dodawanie dostępu jest banalnie proste. Google zadbało o to, aby każdy krok był dokładnie opisany. Dzięki temu nikt nie powinien mieć problemu z samodzielnym przydzielaniem dostępów.