Jak uzyskać Darmowy Kupon na reklamę w Google AdWords

Strona główna » Blog » Jak uzyskać Darmowy Kupon na reklamę w Google AdWords

Darmowy kupon promocyjny na 250zł od Google
do wykorzystania na reklamę w AdWords.

Wyjaśniamy o co chodzi i jak można uzyskać Google AdWords kupon.

Jesteśmy Agencją Partnerską Google AdWords, i w ramach prowadzenia kampanii reklamowych, Naszym Klientom oferujemy bezpłatne kupony promocyjne do wykorzystania na reklamę. Możesz skorzystać z kuponów w wysokości 250zł lub 200zł (w zależności od ich dostępności).

Google zmienia warunki!

Przyznawanie kuponów promocyjnych w ostatnim czasie zostało restrykcyjnie zaostrzone przez Google, z powodu ich nadużywania przez klientów. Niestety nie da się zwyczajnie poprosić Google o kod promocyjny. Są one przyznawane w ramach specjalnych ofert, od czasu do czasu przez Google lub Partnerów Google.

Każdy, kto kontaktuje się z pracownikami AdWords w sprawie kuponów, jest szczegółowo weryfikowany pod względem nie tylko konta, jego założenia, historii, czy prowadzonych kampanii, ale także danych firmy itp. Pracownicy dokładnie sprawdzają konto, dzięki czemu uzyskują informację czy dany klient korzystał już z kuponów. W przypadku nadużyć, jasno i konkretnie wyrażają swoje niezadowolenie…

Nasza firma jako partner Google AdWords dysponuje kuponami promocyjnymi dla klientów, którzy zlecą nam prowadzenie kampanii reklamowej AdWords. Dowiedz się więcej o kampaniach AdWords >>>

Kto może otrzymać kupon?

Przy przydzielaniu kuponów obowiązuje zasada: jeden kupon na jednego klienta.

Kuponu są dedykowane głównie nowym klientom, którzy dopiero zakładają lub niedawno założyli konto. W momencie wpisania kodu promocyjnego konto musi mieć mniej niż 14 dni!

O kod promocyjny mogą starać się także aktualni klienci Google AdWords w przypadku jeśli włączyli nową funkcjonalność lub usługę w AdWords, albo też reaktywowali konto (zgodnie z wytycznymi umieszczonymi na kuponie przez Google), które było nieaktywne.

Jak działa Google AdWords kupon?

Musisz pamiętać, że jednemu reklamodawcy przysługuje tylko jeden kupon (nawet w przypadku, jeśli posiada większą ilość kont AdWords).

Otrzymany kod kuponu należy dodać do konta, a następnie w ciągu 30 dni wydać 100zł na reklamy (z wyłączeniem podatku). Jeśli Ci się to uda, po około 5ciu dniach kwota określona na kuponie zostanie dodana do Twojego konta, na kolejne kliknięcia.

Sumowanie kosztów reklamowych (potrzebnych do otrzymania kuponu) zaczyna się dopiero po wpisaniu kodu, a środki wydane wcześniej nie będą wliczone. Również samo doładowanie konta kwotą 100zł po dodaniu kodu, nie uruchomi środków promocyjnych z kuponu.

Kiedy środki promocyjne zostaną wyczerpane, Twoja kampania nie będzie automatycznie wstrzymana, dlatego musisz pamiętać że poniesiesz wszelkie dodatkowe koszty reklamy, jeśli sam jej nie wstrzymasz lub nie usuniesz.

google adwords kupon oferta

>>> Więcej informacji na temat kuponów znajdziesz w Pomocy Google <<<

Aby starać się o otrzymanie kuponu musisz spełnić kilka warunków:

  • Żeby skorzystać z oferty Twoje konto musi być poprawnie zarejestrowane oraz musisz zaakceptować standardowe warunki Programu Google AdWords.
  • Zanim zastosujesz Google AdWords kupon, może się okazać, że będziesz musiał zgromadzić minimalną ilość wydatków na reklamy.
  • Swojego kuponu nie możesz odstąpić czy sprzedać innej osobie.
  • Jeżeli założyłeś konto w innej walucie niż ta, w której otrzymałeś kwotę promocyjną, to może ona podlegać wahaniom kursu wymiany walut.
  • Kupony promocyjne są tylko dla klientów posiadających adres rozliczeniowy w Polsce.
  • Kod promocyjny musisz wpisać w ciągu 14 dni od utworzenia konta AdWords, a następnie uzyskać kliknięcia o wartości przynajmniej 100 zł. Jeżeli wydasz 75zł, w ciągu pięciu dni, to na Twoim koncie pojawi się kwota 150zł.
  • Podaj na swoim koncie szczegóły płatności, jeżeli chcesz skorzystać z kredytu.
  • Kwoty promocyjne mają zastosowanie tylko do reklam.
  • Pełną treść warunków znajdziesz na stronie Google:
    http://www.google.pl/intl/pl/adwords/coupons/terms.html.

Kwota promocyjna a ustalony budżet.

Twój budżet zmieni się po otrzymaniu kwoty promocyjnej. Jeśli jest on na poziomie 500zł i otrzymasz kwotę promocyjną w wysokości 200zł, to Twój budżet wyniesie 700zł. W takiej sytuacji opłaty zostaną naliczone nie na podstawie nowego budżetu, ale tego który ustaliłeś na początku. Czyli opłata wyniesie 500zł, ponieważ przyznane 200zł to środki z kwoty promocyjnej. Jeżeli przed wykorzystaniem środków promocyjnych skończy Ci się budżet, to pozostała kwota będzie przeniesiona na kolejny aktywowany budżet.

Wybierz ustawienia płatności:

W ustawieniach płatności masz 3 możliwości regulowania opłat -płatności ręczne, płatności automatyczne i fakturowanie miesięczne. W zależności od tego, jakie ustawienie wprowadzisz na swoim koncie, Google AdWords kupon będzie działał w nieco inny sposób.

Płatności ręczne lub płatności automatyczne – Jeśli korzystasz z tego rodzaju płatności, wpisz kod promocyjny przed datą jego wygaśnięcia, a następnie zacznij wyświetlać swoje reklamy. W momencie gdy Twoje konto spełni kryteria określone w warunkach, w ciągu 5ciu dni środki promocyjne pojawią się na stronie „historia transakcji”.

Fakturowanie miesięczne – Jeśli chcesz rozliczać się za pomocą fakturowania miesięcznego, musisz w pierwszej kolejności ustawić fakturowanie na swoim koncie a dopiero później dodać Google AdWords kupon promocyjny. Tak jak w przypadku płatności ręcznych czy automatycznych środki pojawiają się po około 5ciu dniach w zakładce historia transakcji. Jeśli w efekcie, środków do wykorzystania będzie więcej, niż możesz wykorzystać w jednym miesiącu, kwota promocyjna będzie przeniesiona na kolejny miesiąc.

Zmiana ustawień płatności.

Jeżeli planujesz zmienić ustawienia płatności z automatycznych na ręczne, pamiętaj, żeby najpierw wykorzystać kwotę promocyjną – w przypadku zmiany ustawień nie będzie ona przeniesiona!

Chcesz darmowy kupon?

2018-09-26T15:17:36+00:00Grudzień 22, 2016|AdWords|1 Comment

One Comment

  1. Michaś 9 grudnia 2017 at 12:22 - Reply

    Kampanie AdWords to wspaniła metoda, ale niestety nie zawsze jest tania

Leave A Comment