Co to jest Outbound Marketing?

Co to jest Outbound Marketing? Reklama jest wszędzie, niestety chociażbyśmy starali się jej uniknąć jest to praktycznie niemożliwe. Jest obecna w radiu, telewizji, na ulicy, nawet w publicznych środkach transportu. Nasz wzrok co rusz natrafia na mniejsze i większe bilbordy,plakaty, w tle słychać [...]

2019-04-04T20:10:06+02:0020 lutego, 2019|Inne, Marketing|0 komentarzy

Poradnik SEO – Jak zoptymalizować zdjęcia na stronie internetowej?

Poradnik SEO - Jak zoptymalizować zdjęcia na stronie internetowej? Internet to skarbnica wiedzy, każdy niezależnie od wieku w celu zdobycia informacji na przeróżne tematy kieruje swoje pierwsze kroki do Sieci. Jednak internetowy czytelnik różni się od tego w realu. Dla niego odpowiedzi na [...]

2019-04-04T20:27:18+02:0012 lutego, 2019|Inne|0 komentarzy

Profesjonalny szablon dla WordPressa Jak wybrać?

Profesjonalny szablon dla WordPressa. Jak wybrać? W obecnej chwili platforma WordPress stanowi jeden z najpopularniejszych systemów zarządzania treścią na Świecie. Dzięki łatwej obsłudze, możliwości dodawania wtyczek oraz modyfikacji kodu źródłowego jest doskonałym silnikiem do stworzenia bloga lub funkcjonalnego serwisu internetowego. Co ważne, nie [...]

2019-04-04T20:43:46+02:0011 lutego, 2019|Inne|0 komentarzy

Błędy które nagminnie popełniają copywriterzy

Błędy które nagminnie popełniają copywriterzy W Internecie znajduje się ogromna ilość dostępnych tekstów oraz informacji na przeróżne tematy. Szukając odpowiedzi na pytanie jesteśmy rozpieszczani liczbą niezliczonych wpisów, artykułów czy tekstów.  Co zatem sprawia, że tylko niektóre z nich odpowiadają naszym potrzebom i czytamy [...]

2019-04-04T20:53:00+02:006 lutego, 2019|Inne|0 komentarzy

Dlaczego strona WWW nie przynosi klientów?

W dzisiejszych czasach praktycznie każdy kto zakłada firmę również zleca założenie strony internetowej, która będzie ich wizytówką lub będzie wykonywała dla nich konkretne cele sprzedażowe, zapytania czy budowanie wizerunku. Czasami idąc do agenci reklamowej lub zlecając to firmie zapominamy im powiedzieć jaki cel ma ta [...]

2019-02-07T14:57:36+01:004 maja, 2018|Inne|0 komentarzy

Identyfikacja grupy docelowej dla firmy.

Identyfikacja grupy docelowej dla firmy. W momencie, kiedy określimy już profil naszego przedsiębiorstwa i wiemy, co będziemy reklamować musimy zająć się zaprojektowaniem treści. Obecnie materiały reklamowe już dawno wykraczają poza przyjęte normy i są coraz bardziej kreatywne. Ich cel to oczywiście przyciągnięcie maksymalnej liczby klientów. [...]

2019-02-07T14:58:31+01:0014 kwietnia, 2018|Inne|0 komentarzy

Jak skutecznie podglądać konkurencyjną firmę?

Jak skutecznie podglądać konkurencyjną firmę? W obecnych czasach mamy do czynienia z znaczną konkurencją, która przejawia się tak naprawdę w każdej branży. Warto trzymać rękę na pulsie i sprawdzać jaką pozycję zajmuje wśród nich nasza firma również czy tempo jej rozwoju jest zadowalające. Benchmarking - [...]

2019-02-07T14:58:36+01:006 kwietnia, 2018|Inne, Narzędzia|0 komentarzy

Jakie znaczenie i siłę ma reputacja marki w wyszukiwarkach?

Jakie znaczenie i siłę ma reputacja marki w wyszukiwarkach? Dzisiaj opinie innych użytkowników są niesłychanie istotnym wskaźnikiem, w oparciu o który, my również podejmujemy decyzje zakupowe. W przypadku różnych usług czy produktów nie tylko badamy jakie opinie krążą w sieci czy jaką wiarygodność ma oferująca [...]

2019-02-07T14:58:40+01:0015 marca, 2018|Inne, Pozycjonowanie SEO|0 komentarzy

Potrzebujesz stronę internetową? Kilka rzeczy o których musisz widzieć.

Potrzebujesz stronę internetową? Super! Od czego więc zacząć. Żeby mieć stronę internetową potrzebujemy mieć 3 rzeczy: Nazwę domeny. Pamiętaj że nazwa domeny jest unikalna więc jeżeli Twoja fantastyczna nazwa firmy lub marki została zrestartowana jako nazwa domeny to niestety nie będziesz mógł zarejestrować jej jeszcze [...]

2019-02-07T14:58:48+01:0012 stycznia, 2018|Inne|1 komentarz

Usuwanie filtra Google

Usuwanie filtra Google Jak rozpoznać filtr Google? Jeżeli zaobserwowaliśmy spadek pozycji słów kluczowych, zmniejszenie ilości wyświetleń witryny oraz znacznie mniejszą liczbę przejść z wyników organicznych do naszej strony powinniśmy sprawdzić czy Google nie nałożyło na nas kary. Nie zapomnijmy o tym, iż problemy z bezpieczeństwem [...]

2019-02-07T14:58:52+01:003 stycznia, 2018|Inne|0 komentarzy
Go to Top